preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipovac

Login

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Josipovac postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

Priloženi dokumenti:
za nastavnike.pdf
za razrednike.pdf

Priloženi dokumenti:
za roditelje i ucenike.pdf

Školski list Karašica

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Ispis statistike od 26. 9. 2017.

Ukupno: 102914
Ovaj mjesec: 3710
Danas: 4
 

KEMIJA

CILJ

Cilj je nastave kemije u osnovnoj školi uvođenje učenika u znanstveni način razmišljanja, odgoj za razuman odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini, stjecanje korisnih kemijskih znanja te osposobljavanje učenika za primjenu kemijskih znanja u svakodnevnom životu, tehnici i proizvodnji.

ZADAĆE

Postavljeni cilj ostvaruje se sljedećim zadaćama:

  • stjecanje znanja o najvažnijim kemijskim procesima te razumijevanje kemijskih procesa i zakonitosti,
  • uvođenje u istraživanje i vježbanje primjene znanstvenih metoda,
  • razvijanje umijeća pozorna promatranja i bilježenja pojava u prirodi ili tijekom izvođenja pokusa; vježbanje opisivanja rezultata opažanja i tumačenja pojava na temelju usvojenih teorija i modela; vježbanje prikazivanja rezultata pokusa (mjerenja) tablicama i grafikonima; njegovanje i razvijanje umijeća shematskoga prikazivanja (crtanja laboratorijskoga pribora) i
  • izradbe skica pokusa (shema),
  • razvijanje umijeća sigurnoga i urednoga rukovanja kemijskim priborom i kemikalijama,
  • razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti prema radnom i životnom okruženju,
  • razvijanje sposobnosti opisivanja uočenih pojava (promjena),
  • izricanja vlastitoga mišljenja i postavljanja pitanja koja potiču raspravu,
  • razvijanje sposobnosti logičkoga zaključivanja, apstraktnoga, kritičkog i kreativnoga mišljenja,
  • osposobljavanje za samostalno rješavanje problema,
  • osposobljavanje za timski rad (razvijanje navike timskoga rada i suradničkog učenja),
  • usvajanje vještine rada prema uputama i davanje uputa za rad drugima.
preskoči na navigaciju