preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipovac

Login

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Josipovac postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

Priloženi dokumenti:
za nastavnike.pdf
za razrednike.pdf

Priloženi dokumenti:
za roditelje i ucenike.pdf

Školski list Karašica

Kalendar
« Siječanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Ispis statistike od 26. 9. 2017.

Ukupno: 112811
Ovaj mjesec: 2084
Danas: 132
 

INFORMATIKA

CILJ

U okviru nastavnog predmeta učenici moraju naučiti djelotvorno upotrebljavati računala i biti sposobni ugraditi osnovne zamisli algoritamskoga načina razmišljanja u rješavanje svakodnevnih problema.

Stoga, nastavni program mora osposobiti učenike:

  • za rješavanje problema;
  • za komuniciranje posredstvom različitih medija;
  • za prikupljanje, organiziranje i analizu podataka te za njihovu sintezu u informacije;
  • za razumijevanje i kritičku ocjenu prikupljenih informacija;
  • za donošenje zaključaka na temelju prikupljenih informacija;
  • za timski rad pri rješavanju problema.

ZADAĆE

Po završetku osnovne škole učenici bi trebali biti u stanju:

  • vješto upotrebljavati ulazno-izlazne naprave;
  • djelotvorno upotrebljavati pomagala za pripremu pisanih dokumenata i izradu prikaza;
  • djelotvorno upotrebljavati pomagala za pristup do udaljenih informacija te za udaljeno komuniciranje;
  • prepoznati i odabrati prikladna tehnološka sredstva i alate za rješavanje određene klase problema;
  • razumjeti načine pohranjivanja informacija u računalima;
  • prepoznati sklopovske i programske probleme koji se pojavljuju u svakodnevnom radu i odabrati načine njihova otklanjanja;
  • shvaćati pravna i etička načela uporabe informacijske i komunikacijske tehnologije i raspraviti posljedice njihova narušavanja;
  • upotrebljavati primjerene programske alate kao potporu u učenju i istraživanju;
  • upotrebljavati multimedijske alate kao potporu vlastitoj i grupnoj produktivnosti u učenju;
  • odabrati i ocijeniti prikladna pomagala za rješavanje raznovrsnih zadataka i problema iz stvarnoga života.
preskoči na navigaciju