preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipovac

Login

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Josipovac postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

Virtualne učionice

    5.a      

    5.b      

    6.a      

    6.b      

    7.a      

     7.b       

    8.a      

e-Dnevnik za učenike

Priloženi dokumenti:
za roditelje i ucenike.pdf

Školski list Karašica

Kalendar
« Svibanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Ispis statistike od 8. 3. 2021.

Ukupno: 66617
Ovaj mjesec: 3222
Danas: 149
 

FIZIKA

CILJ

Nastava fizike treba učenicima omogućiti razumijevanje prirodnih pojava, osnovno poznavanje metoda i tehnika

znanstvenoga istraživanja prirode, primjenu usvojenih spoznaja iz fizike u svakodnevnom životu, tehnici i

proizvodnji, te razvijanje sposobnosti znanstvenoga mišljenja i samostalnoga rješavanja problema.

ZADAĆE

Učenike treba:

  • upoznati s najvažnijim prirodnim pojavama, stanjima i procesima te im omogućiti razumijevanje fizičkih  zakona i zakonitosti,
  • poučiti kako znanstvenim jezikom fizike opisivat  zanimljive pojave i procese u prirodi i svakodnevici,
  • motivirati da postavljaju pitanja i tragaju za odgovorima,
  • poučiti da osmisle, izvode i analiziraju jednostavne pokuse, postavljaju pretpostavke i stvaraju  jednostavne slike o pojavama,
  • osposobiti za primjenu spoznaja i metoda fizike  suvremenom životu, tehnici i proizvodnji te za stjecanje tehničke i prirodoznanstvene kulture,
  • poticati na logičko i samostalno zaključivanje te u njima, pri proučavanju prirodnih pojava, razviti kritičko mišljenje i prosuđivanje,
  • uvoditi u znanstveni način razmišljanja i odgajati za  ispravan odnos prema prirodi i čovjekovoj okolini,
  • osposobiti za samostalno rješavanje problema, ali i za konstruktivnu suradnju pri timskome radu.
preskoči na navigaciju