preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipovac

Login

Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Josipovac postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

Priloženi dokumenti:
za nastavnike.pdf
za razrednike.pdf

Priloženi dokumenti:
za roditelje i ucenike.pdf

Školski list Karašica

Kalendar
« Siječanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Ispis statistike od 26. 9. 2017.

Ukupno: 112811
Ovaj mjesec: 2084
Danas: 132
 

LIKOVNA KULTURA

CILJ

Cilj je nastave likovne kulture stjecanje trajnih i uporabljivih znanja, razvijanje sposobnosti i vještina u likovnom izražavanju, odnosno vizualnoj komunikaciji.

Likovnom izobrazbom učenici razvijaju svoju vizualnu percepciju i spoznajne vrijednosti kroz likovno stvaralaštvo, proširuju kompetencije vizualnoga mišljenja.

Rješavanjem likovnih problema učenici razvijaju sposobnosti praktičnoga oblikovanja i donošenja estetskih prosudba i odluka te na taj način oblikuju likovni govor.

ZADAĆE

Cilj se nastave likovne kulture razlaže u tri temeljne zadače. Te zadače određuju ključni oblici likovne pismenosti učenika i upućuju na povezanost vizualne percepcije, likovnog stvaralaštva i učenja.

Učenik treba steći i razvijati sljedeće sposobnosti, znanja i stavove:

Sposobnosti

  • usmjereno likovno opažanje
  • razumijevanje i primjena likovnih tehnika i sredstava
  • samostalni i suradnički, praktični i stvaralački rad
  • vizualno, kritičko i stvaralačko mišljenje
  • likovna/vizualna komunikacija
  • uspostavljanje korelacijskih veza nastave likovne kulture sa sadržajima drugih nastavnih predmeta
  • estetska prosudba likovnoga rada, umjetničkoga djela i okoline

Znanja

  • poznavanje i razumijevanja likovnih pojmova i sadržaja iz nastavnih tema
  • poznavanje i razumijevanje umjetničkih područja slikarstva, kiparstva, arhitekture, primijenjene umjetnosti i dizajna te novih medija
  • poznavanje kulturne baštine (svjetska, nacionalna, etno umjetnost)

Stavove

  • pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnoga rada (osobnoga i drugih učenika), umjetničkoga djela te radnog i životnog okruženja
  • zainteresiranost i skrb za kulturnu i prirodnu baštinu

 

preskoči na navigaciju