Učenici 4.b razreda na satu lektire ovoga tjedna obradili su zbirku pjesama Grigora Viteza, Kad bi drveće hodalo.
Osim analize zadataka za vrijeme i nakon čitanja kod kuće, na satu je pročitana pjesma Kad bi drveće hodalo te odrađena kratka zajednička interpretacija. U stvaralačkom dijelu sata učenici su u skupinama imali različite zadatke. Jedna je skupina pisala pismo naranči s juga koja se spominje u posljednjoj strofi pjesme. Druga skupina pisala je monolog drveta koje je u nedjeljnoj šetnji parkom. Treća skupina imala je zadatak pjesmi Kad bi drveće hodalo osmisliti još jednu strofu, te cijelu pjesmu, uključujući i novu strofu, napisati u obliku crteža drveta. Posljednja skupina imala je zadatak osmisliti pjesmu Kad bi more govorilo te na isti ju način ilustrirati kao prethodna skupina. Naglasak u stvaranju nove pjesme bio je u ostvarenju ritma ponavljanjem prvog stiha.
Učenici su pokazali osobitu maštovitost i kreativnost u izvršavanju zadataka crtanja pjesmama pisanjem te s veseljem predstavili rezultate svoga rada.

Skip to content