2019-09-24 08:49:08

PROJEKT GRADA OSIJEKA - CENTAR IZVRSNOSTI OSIJEK

Cilj je projekta sustavno povećavati kvalitetu identifikacije i razvoja darovitosti učenika u dva široka područja djelatnosti – umjetnosti i znanosti. Cilj će se ostvariti kroz suradnju osnovnih škola partnera, upućivanje darovitih učenika u obogaćenu nastavu i nadzirani mentorski rad učitelja s učenicima u ukupnom trajanju od 15 radionica od po 4 školska sata izvan redovne nastave u prostoru osnovnih škola partnera na projektu tijekom školske 2019./20. godine. U lipnju će 2020. godine na kraju ciklusa radionica biti organizirano predstavljanje autorskih tvorevina (produkata) svih u aktivnosti uključenih učenika.

Grad Osijek, Upravni odjel za društvene djelatnosti, Odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu
i mladež, kao osnivač osnovnih škola na svom području, nositelj je i u školskoj 2019./2020.
godini obrazovnog projekta pod naslovom Centar izvrsnosti Osijek (CIO). Projekt je u trećoj
godini provedbe! Od školske 2017./2018. godine donosi besplatne obogaćujuće obrazovne
aktivnosti u području znanosti i umjetnosti za darovite osječke učenike 5. – 8. razreda osnovne
škole. Iz gradskoga su proračuna za projekt izdvojena sredstva koja su usmjerena u odgojno-
obrazovni rad učitelja s darovitim učenicima, u edukacije učitelja, u nabavku opreme i materijala
za cjelogodišnji rad učitelja s učenicima te u pripremu autorskih obogaćenih nastavnih
materijala. Projekt predstavlja novost u obrazovanju darovitih osnovnoškolskih učenika Grada
Osijeka u cilju razvoja i njegovanja učeničkih kreativnih ponašanja i izvrsnosti. Detalji su o radu
projekta Centra izvrsnosti Osijek dostupni na poveznici projekta na sljedećoj adresi:
https://centarizvrsnostiosijek.eu/
Cilj je projekta sustavno povećavati kvalitetu identifikacije i razvoja darovitosti učenika u
dva široka područja djelatnosti – umjetnosti i znanosti. Cilj će se ostvariti kroz suradnju
osnovnih škola partnera, upućivanje darovitih učenika u obogaćenu nastavu i nadzirani
mentorski rad učitelja s učenicima u ukupnom trajanju od 15 radionica od po 4 školska sata
izvan redovne nastave u prostoru osnovnih škola partnera na projektu tijekom školske
2019./20. godine. U lipnju će 2020. godine na kraju ciklusa radionica biti organizirano
predstavljanje autorskih tvorevina (produkata) svih u aktivnosti uključenih učenika.
Rad je u svim ponuđenim radionicama predviđen za visokomotivirane učenike, pri čemu su
aktivnosti vrlo intelektualno, emocionalno, a dio njih i tjelesno i vremenski naporan.
Podrazumijeva se da su učenici koji sudjeluju u radionicama samostalni, zainteresirani za
učenje složenih sadržaja i spremni na rad u dobno heterogenoj skupini.
Grad Osijek je nositelj projekta Centar izvrsnosti Osijek: Razvoj darovitosti učenika osnovnih
škola.
Izvoditelji su projekta učitelji i profesori osječkih osnovnih škola.
Sudionici su radionica ponuđenih projektom osječki daroviti učenici od 5. do 8. razreda.
Voditelj je projekta Odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu i mladež Grada Osijeka.
1. OPIS RADIONICA
2. MJESTO ODRŽAVANJA
3. VRIJEME ODRŽAVANJA
4. POSTUPAK PRIJAVE

2
1. OPIS RADIONICA

Radionice vode visokomotivirani i o darovitosti educirani osnovnoškolski učitelji i profesori s
posebnim interesom za rad na razvoju darovitosti učenika osnovnih škola u području umjetnosti i
znanosti.

UMJETNIČKO PODRUČJE

HRVATSKI JEZIK – U radionici jezikoslovlja daroviti će se učenici baviti jezikom na različitim
razinama. Aktivnosti će biti usmjerene razvoju zanimanja za jezične sadržaje, usavršavanju
jezičnih i komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika, bogaćenju rječnika
te stjecanju navike i potrebe za čitanjem i samostalnim proučavanjem literature. Polaznici će
istraživati poznate i nepoznate oblike izražavanja jezikom, rješavat će jezične dvojbe i
nedoumice, ispravljati jezične pogreške, osmišljavati vlastiti rječnik, baviti se jezičnim izrazima
na društvenim mrežama, ali i pripremati se za natjecanja u poznavanju jezika. Osim toga,
osposobit ćemo ih za pisanje jezičnih tekstova poput zamolbi, prijava i životopisa koji će im
trebati u budućem životu i radu. U poticajnom i produktivnom okružju, kroz suradničko učenje,
samostalna istraživanja (ponekad i „detektivski“ posao na terenu), kvizove kao i one oblike radne
zabave koje osmisle sami polaznici, pružit ćemo im podršku u razvoju njihova potencijala i
darovitosti. Ukoliko želite da vam jezik ne bude brži od pameti, dođite u radionicu jezikoslovlja i
učinite jezik svojim najjačim oružjem! Voditeljica je radionice u OŠ „Tin Ujević“ Tihana Maras, a
u OŠ Vladimira Becića Ivana Đerđ – Dunđerović.
KREATIVNO PISANJE – Skupina darovitih učenika, budućih pjesnika i pisaca, bavit će se
njegovanjem stila pisanja, bogaćenjem rječnika te će se u našoj literarnoj stvaraonici
osposobljavati za izražavanje pjesničkim slikama i sredstvima stilskog izražavanja kroz 15
zanimljivih radionica. Raznolikim aktivnostima za vokabular iz primjera recentne stručne
literature za rad s darovitima, brojnim stvaralačko-semantičkim pokusima i ostalim suvremenim
metodama objasnit ćemo kako od ideje stići do priče, slagat ćemo pjesme, ali i stvaralački
prepričavati prozne vrste… Smišljat ćemo priče iz džepa, pisati bajke i slikopriče, podučavati o
različitim vrstama pjesama (haiku, sms pjesma, činkvina, tanka, dijamantna pjesma te brojne
druge), učiti o konkretnoj poeziji, osmišljavati leksičke igre, imat ćemo goste književnike te
vlastito pjesničko ili poetsko predstavljanje, radit ćemo tiskani zbornik radova i osposobit ćemo
učenike za samostalno pisanje svih vrsta pisanog izražavanja. Na samom završetku školske
godine, radove nastale u našoj literarnoj stvaraonici predstavit ćemo široj javnosti i medijima u
zborniku literarnih radova. Voditeljica je radionice u OŠ Tina Ujevića Jasminka Vrban, a u OŠ
Franje Krežme Ivana Rašić.
DRAMSKA RADIONICA – Voditeljice radionice će raznim dramskim aktivnostima poticati
učenike na kreativnost i kritičko mišljenje. Rad će se odvijati kroz igru, improvizacije, pantomimu,
pokret te stvaranje priča i njihovu dramatizaciju. Pričajući priče i igrajući ih, učenici će razvijati
samopouzdanje, govorne sposobnosti i scensku izražajnost, ali i učiti kako prihvatiti nove
situacije te rad u grupi. Radionice će se održavati u OŠ Svete Ane pod vodstvom profesorice
Hrvatskoga jezika, savjetnice i dramske pedagoginje Stele Macakanje-Baćić te u OŠ Franje
Krežme pod vodstvom učiteljice razredne nastave i dramske pedagoginje Ane Škaro.
DRAMSKA RADIONICA NA NJEMAČKOM JEZIKU – Polaznici dramske radionice "Otvorena
pozornica" / “Bühne frei“ su učenici/ce od 5. do 8. razreda osnovnih škola s područja grada
Osijeka. Cilj rada ove skupine je upoznati ih s različitim oblicima scenskog izražavanja te
pojedinim oblicima javnoga govora. Učenici će uvježbavati govornu izražajnost i komunikaciju

3

kroz dramske igre i postupke, razvijati samopouzdanje potrebno za bilo koji oblik javnog
nastupa. Kroz susrete i direktne kontakte sa profesionalcima iz područja scenskih umjetnosti
steći će dodatna znanja korisna za njihov daljnji osobni razvoj. Tijekom cjelogodišnjeg projekta u
šk. god. 2019./2020. pripremit će reprezentativne dijelove za javno izvođenje. Voditeljica je
radionice u OŠ Svete Ane Ivana Mikić.
LIKOVNA UMJETNOST – U OŠ Vladimira Becića radionice će se temeljiti na procesnom
umjetničko-istraživačkom radu, koji će učenici savladavati stupnjevito od ideje do realizacije
osobnog umjetničkog originalnog uratka. Sudionici će se likovno izražavati spajajući umjetnost i
znanost ovladavajući raznim umjetničkim likovnim tehnikama crtanja, slikanja i oblikovanja,
tražeći inspiraciju u stvarnom i imaginarnom svijetu, u pričama, u bajkama, pa čak i u znanosti.
Također će se motivacija za stvaralaštvo tražiti u slavonskoj i hrvatskoj kulturnoj baštini.
Radionice će obuhvaćati nekoliko likovnih tehnika: ornamentalno crtanje konturnim bojama,
graviranje i oslikavanje alu- folije, slikarsku-batik tehniku i oslikavanje stakla. Način rada u
radionicama polazit će od individualnog pristupa prema svakom učeniku razvijajući tako
kreativnu inteligenciju i sposobnost kreativnog mišljenja i izražavanja, kao i poticanje timskog
rada razvijajući među učenicima socijalne vještine. Kroz radionice će se kreativno koristiti
suvremena tehnologija u raznim fazama realizacije radionica naglašavajući utjecaj likovnog
stvaralaštva na sve ostale oblike kreativnog mišljenja i djelovanja. Krajnji cilj razvoja kreativnih
likovnih vještina kod učenika je utjecati na razvoj ostalih estetskih, organizacijskih i životnih
vještina potrebnih u svakodnevnom životu. U OŠ Vladimira Becića voditeljica je dr. sc. Irena
Bando. / U OŠ Svete Ane radionica se bavi upoznavanjem učenika s pojmovima tihe knjige i
slow stich (tzv. ravni bod) kao zanimljivim oblicima umjetničkog izražavanja u tehnikama tekstila
i šivanja. Ovaj pristup povezuje priču i likovni izraz jer uradak nastoji vizualnom komunikacijom
prenijeti priču koju će osmisliti sudionici radionice. Radionica u školskoj godini 2019./2020.
naslovljena je Jednom davno. Aktivnosti radionice izražene su poglavito u navedenoj tehnici
prišivanja različitih komadića tkanine na podlogu, s namjerom uprizorenja teme radionice i
objedinjavanja svih stranica u jednu tihu knjigu. Šivanje, danas pomalo zapostavljena vještina,
donosi mnoštvo dobrobiti za um i tijelo pojedinaca svih dobnih skupina, pa tako i djece. Kroz niz
radionica učenici će razvijati usredotočenost, upornost i strpljenje, radit će kontinuirano na
razvoju ideje od samih početaka do kraja realizacije, upoznat će se sa sličnim uratcima iz
različitih krajeva svijeta, osjetiti zajedništvo i povezanost koji se javljaju prilikom upuštanja u
ovakvu vrstu umirujuće aktivnosti koja je nekada bila i dijelom hrvatskih narodnih običaja (pr.
sijelo) te, u konačnici, predstaviti svoj uradak. Voditeljica je radionice doc. art. Jelena Kovačević.
/ U OŠ „Tin Ujević“ u radionici likovne umjetnosti naglasak će u ovoj godini biti stavljen na
obradu područja primijenjene umjetnosti; točnije dizajna obuće. Radionice su osmišljene kao
kompletan razvojni put od same ideje, koncepta, razrade, te završne obrade i predstavljanja
svakog dječjeg likovnog uratka. Voditelj je te likovne radionice Domagoj Šokičić. / U OŠ Franje
Krežme radionica se bavi istraživanjem ideje i prepoznavanju vizualnih i drugih informacije koja
ostvaruju vezu između prikaza u različitim tehnikama. Inicirajući istraživanje, dokumentiraju i
interpretiraju informaciju u vizualnom smislu pogodnu njihovoj svrsi. Istražuju karakteristike
materijala i procesa za razvoj ideja. Proširuju svoje ideje i potkrepljuju svoja istraživanja
odgovarajući na nove mogućnosti i značenja. Koristeći svoje razumijevanje za proširivanje
vlastitog razmišljanja i praktičnog rada. Učenici će moći samostalno prenose vlastite ideje, uvide
i maštu. Voditeljica je radionice Tamara Meščić.

ZNANSTVENO PODRUČJE

4

MATEMATIKA — Kroz 15 radionica koje nas očekuju u ovoj nastavnoj 2019./2020. godini, želja
nam je sadržaje prilagođene uzrastu promatrati na drugi i drugačiji način te ih ovisno o interesu
djeteta i proširiti. Program je namijenjen djeci koja pokazuju posebno zanimanje za sadržaje iz
nastavnog predmeta matematike. Radionice su sadržajno prilagođene učenicima, a ujedno u
jednom dijelu, prate i nastavne sadržaje dodatne nastave iz matematike. Nakon uvodnog dijela
učenici će samostalnim radom jačati kompetencije potrebne za matematičko rješavanje
problema, razvijati logičko razmišljanje i diskutirati o načinu rješavanja zadataka. Tema
ovogodišnjih CIO-radionica jest Bajkoviti im, što za matematiku to svakako jest jer provlači
 razvoj kritičkog mišljenja, dokazivanja, rasuđivanja. Učenik će moći usporediti različite tvrdnje,
izdvojiti iz više izjava one koje su istinite, provjeriti valjanost nekog sumnjivog dokaza,
opovrgnuti nečije mišljenje, donijeti ispravan zaključak o nečemu. Cilj projekta je dodatno
pripremati učenike za natjecanja, potaknuti ih na osmišljavanje novog i drugačijeg, te ih uputiti
na samostalan rad i istraživanje. Voditeljica je radionice u OŠ Antuna Mihanovića Snježana Fuis,
u OŠ Jagode Truhelke Katarina Kretić, a u OŠ „Mladost“ Brankica Majdiš.
MATEMATIKA-INFORMATIKA — Program je namijenjen darovitoj djeci koja postižu izvrsne
rezultate iz matematike i informatike te pokazuju posebno zanimanje za matematičke sadržaje.
U nizu radionica prikazat će se povezanost matematike i informatike. Nakon uvodnog dijela
učenici će samostalnim radom jačati kompetencije potrebne za matematičko rješavanje
problema, razvijati logičko razmišljanje i diskutirati o načinu rješavanja zadataka. Kroz
demonstracije će usvojiti i primjenjivati program dinamičke matematike na različitim zadacima i
problemima, kao i kreirati interaktivnu knjigu koristeći program GeoGebra. Cilj je upoznati
učenike sa stvarnom primjenom matematike i informatike te ih potaknuti na samostalan rad i
istraživanje. Projektni zadaci aktivno će učenike upoznati sa određenim dijelom matematike i
primjenom naučenoga u informatici za matematičku formulaciju i rješavanje konkretnog
problema. Učenici će na projektnim zadatcima usvojiti vještine timskog rada kao i organizacijske
i prezentacijske vještine. Voditeljica je radionice u OŠ Jagode Truhelke Katarina Kretić.
INFORMATIKA – Radionica će upoznati polaznike sa različitim programskim jezicima kao što
su Python, Visual Basic, ONSHAPE (3D crtanje i 3D printanje), MIT Inventor 2 i Unity. Učenici
će rješavati problemske zadatke i izrađivati razne aplikacije u zadanim programskim jezicima.
Cilj je kod učenika razvijati informatičko razmišljanje potrebno za rješavanje zadataka i
kreativnost kod izrade softverskih radova. U OŠ „Mladost“ voditelj je radionice Igor Kopić.
FIZIKA — Kroz 15 radionica koje nas očekuju u ovoj nastavnoj, 2019./2020. godini, želja nam je
sadržaje prilagođene uzrastu promatrati na drugi i drugačiji način te ih ovisno o interesu djeteta i
proširiti. Program je namijenjen djeci koja pokazuju posebno zanimanje za sadržaje iz nastavnog
predmeta fizike. Radionice su sadržajno prilagođene učenicima. Nakon uvodnog dijela učenici
će samostalnim radom jačati kompetencije potrebne za fizikalno rješavanje problema, razvijati
logičko razmišljanje i diskutirati o načinu rješavanja zadataka. Kroz demonstracije će usvojiti i
primjenjivati fizikalne zakonitosti na različitim zadacima i problemima. Cilj radionica je upoznati
učenike sa stvarnom primjenom fizike i povezati ih s drugim nastavnim predmetima, potaknuti ih
na osmišljavanje novog i drugačijeg, te ih uputiti na samostalan rad i istraživanje. Učenici na
projektima stječu vještine timskog rada kao i organizacijske i prezentacijske vještine. Voditeljice
su radionica Tanja Paris u OŠ Jagode Truhelke i Tomislava Jukić u OŠ „Retfala“.
BIOLOGIJA I KEMIJA – Radionice sadržajno vezane za predmete biologije i kemije pod
naslovom čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti istraživački rad kako bi učenici upoznali
različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je radionica postaviti učenicima niz
istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi. Kroz

5

aktivnosti radionica učenici će prolaziti učeći činjenice, koncepte i postupke primjenjujući
znanstvenu metodu pri čemu će uočavati zakonitosti i generalizirati na temelju zaključaka
izvedenih iz mjerenja i obrade podataka. Održavanje svih aktivnosti upotpunit će terenska
nastava i odlazak na visokoškolske ustanove, pri čemu će naglasak biti stavljen na samostalnost
učenika i originalnost u rješavanju zadataka iz biologije i kemije. Voditeljica je radionice u OŠ
Antuna Mihanovića Vesna Lerinc, u OŠ Jagode Truhelke Sanja Merdić, u OŠ „Mladost“ Jasna
Rebrina, a u OŠ „Retfala“ profesorice Ivana Dolaček i Vlatka Šalić Dujmić.
GEOGRAFIJA – Geografija i terenska nastava obogaćena istraživačkim radom u neraskidivoj
su vezi te su stoga zadatci znanstvenog područja geografije unutar CIO razvoj temeljnih
geografskih vještina poput terenskog istraživačkog rada, razvoja kartografskih vještina,
istraživanja baza podataka, izrade grafičkih priloga itd. Geografija je u suvremenom razdoblju
utemeljena na mjerenjima, matematičkim izračunima, projekcijama te međudjelovanju čovjeka i
prirode na svim prostornim razinama. Sve navedeno bit će izrazito obogaćeno uporabom
suvremenih računalnih alata koji će pridonijeti dodatnom razvoju informatičke pismenosti i
izlagačkih vještina. Nadalje, u planu je čak šest višesatnih terenskih izlazaka u različitim
godišnjim dobima koji će pridonijeti izravnom i iskustvenom učenju u neposrednoj geografskoj
stvarnosti. Terenski rad će se održavati od dvorišta škole, prostora uz rijeku Dravu, centra grada
Osijeka do terenske nastavu u području naselja Dalj i Erdut. Nosiva tema terenskih istraživanja
bit će vrlo aktualna tema utjecaja čovjeka na izuzetno važan prostor biljnog pokrova u naseljima
(parkovi, nasadi, šume i sl.). Krajnji cilj je učenicima/učenicama pružiti i omogućiti trajni razvoj
temeljnih geografskih vještina uz naglasak na terensko istraživanje, kartografiju i upotrebu
digitalnih alata u pronalaženju, obradi, izradi i prezentaciji, prije svega, sadržaja fizičke
geografije. Voditelji su radionice u OŠ Antuna Mihanovića Kristina Ibrahimović i Filip
Domaćinović, a u OŠ „Retfala“ Mirko Andrić i Goran Ledenčan.

2. MJESTA ODRŽAVANJA RADIONICA

Kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri izišlo ususret učenicima i učinilo ovogodišnje radionice
prostorno lako dostupnima, a u cilju uklanjanja troškova prijevoza učenika, radionice će se
održavati na ukupno osam lokacija u gradu Osijeku. Za umjetničko su područje kao projektni
partneri imenovane sljedeće osnovne škole: OŠ Vladimira Becića, OŠ Svete Ane, OŠ Franje
Krežme i OŠ "Tin Ujević". Za znanstveno su područje imenovane sljedeće osnovne škole: OŠ
"Retfala", OŠ Antuna Mihanovića, OŠ "Mladost" i OŠ Jagode Truhelke. Radionice se iz
umjetničkoga i znanstvenoga područja održavaju naizmjence, a u svrhu pružanja prilike za
uključivanje dijela svestranih učenika, sa sposobnostima i interesima i za umjetnost i za znanost,
u neometani rad u oba područja djelatnosti.

UMJETNIČKO PODRUČJE ZNANSTVENO
PODRUČJE

OŠ VLADIMIRA BECIĆA
Radionice:
1. Hrvatski jezik
2. Dramska skupina
3. Likovna umjetnost

OŠ "RETFALA"
Radionice:
1. Fizika
2. Biologija i kemija
3. Geografija
OŠ SVETE ANE OŠ ANTUNA
MIHANOVIĆA
Radionice: Radionice:

6

1. Dramska skupina (na njemačkom
jeziku)
2. Dramska skupina
3. Likovna umjetnost

1. Matematika
2. Biologija i kemija
3. Geografija
OŠ FRANJE KREŽME OŠ "MLADOST"
Radionice:
1. Kreativno pisanje
2. Dramska skupina
3. Likovna umjetnost

Radionice:
1. Matematika
2. Biologija i kemija
3. Informatika

OŠ "TIN UJEVIĆ"
Radionice:
1. Kreativno pisanje
2. Hrvatski jezik
3. Likovna umjetnost

OŠ JAGODE
TRUHELKE
Radionice:
1. Matematika i
informatika
2. Biologija i kemija
3. Fizika

3. TERMINI ODRŽAVANJA RADIONICA

Radionice će se održavati svake druge subote, u prostoru osnovne škole koju učenik inače
polazi odnosno u školi u koju se učenik prijavi dolaziti. Vrijeme je održavanja radionica subotom
od 9:00 do 12:00 sati u prostoru navedenih osnovnih škola koje nude radionice ili u umjetničkom
ili u znanstvenom području. Vrijeme održavanja radionica po danima jest sljedeće:
UMJETNIČKO PODRUČJE ZNANSTVENO PODRUČJE
1. 5.10.2019. 12.10.2019.
2. 19.10.2019. 26.10.2019.
3. 9.11.2019. 16.11.2019.
4. 23.11.2019. 30.11.2019.
5. 7.12.2019. 14.12.2019.
6. 18.1.2020. 25.1.2020.
7. 1.2.2020. 8.2.2020.
8. 15.2.2020. 22.2.2020.
9. 29.2.2020. 7.3.2020.
10. 14.3.2020. 21.3.2020.
11. 28.3.2020. 4.4.2020.
12. 25.4.2020. 9.5.2020.
13. 16.5.2020. 23.5.2020.
14. 30.5.2020. 6.6.2020.
15. ZAVRŠNI SUSRET/PRIKAZ
OSTVARENOGA/ PODJELA
USPOMENICA

ZAVRŠNI SUSRET/PRIKAZ
OSTVARENOGA/ PODJELA
USPOMENICA

4. POSTUPAK PRIJAVE

7

Pozivaju se osnovnoškolski učenici od 5. do 8. razreda iz svih osječkih osnovnih škola i njihovi
roditelji informirati se o opisu radionica i obratiti se stručnim suradnicima (psiholog, pedagog ili
drugi stručnjaci) u svojim školama u svrhu prijave učenika za sudjelovanje u programu radionica
tijekom školske 2019./2020. godine. Prijavnice su dostupne kod stručnih suradnika i ovdje na
mrežnoj stranici škole.
Prijavnica je jedinstvena. Za učenika se ispunjava samo jedna papirnata prijavnica, a roditelj
svojim potpisom u prijavnici daje do znanja da je upoznat sa dužnostima i obvezama učenika u
projektu.
Ispunjenu prijavnicu učenik ili roditelj predaje u ured stručne službe škole koju učenik
pohađa (predati psihologu u školama sa zaposlenim psihologom; predati pedagogu ili drugom
stručnom suradniku bez zaposlenoga psihologa).
Rok je za predaju potpuno i točno ispunjenih prijavnica 26. rujna 2019. godine do kraja
radnoga dana škole u ured stručnih suradnika škole koje učenik pohađa. Psiholozi su i drugi
stručni suradnici škola upoznati sa projektom i učenicima stoje na raspolaganju.
Ispunjavanje prijavnice za sudjelovanje u programu u 2019./2020. godini ne jamči prijem
učenika u program radionica.
Radujemo se sudjelovanju izvrsnih učenika u radionicama projekta Centar izvrsnosti Osijek!
S poštovanjem,
Projektni tim projekta Centar izvrsnosti Osijek (CIO)


Osnovna škola Josipovac